Media Planner
23704
page-template-default,page,page-id-23704,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro

MEDIA PLANNER

media-specialist-vivaki

V-ați gândit la un post de muncă în cadrul holding-ului nostru?

Suntem în căutarea unei persoane responsabile, motivate și hotărâte că funcția de media planner este cea mai potrivită pentru sine. Desfășurându-vă activitatea în cel mai mare holding din domeniul publicitar, Vivaki Moldova, veți avea posibilitatea să lucrați cu cei mai importanți Clienți de pe piață, să faceți parte dintr-o echipă de profesioniști și să învățați ceva nou în fiecare zi.

Dacă vă place această provocare și considerați că sunteți persoana potrivită, așteptăm CV-urile dvs., cu indicarea funcției, la adresa electronică – contact@publicismedia.md

 

Funcții și responsabilități:

1) Îndeplinirea media planurilor pentru campaniile publicitare la TV, radio și alte canale de comunicare;

2) Analiza eficienței desfășurării campaniei publicitare și optimizarea acesteia, dacă e necesar;

3) Întocmirea rapoartelor finale și săptămânale pentru campaniile publicitare desfășurate;

4) Analiza activității publicitare concurențiale;

5) Lucrul cu bazele de date specializate.

 

Cunoștințe și abilități:

1) Studii superioare. Vom da prioritate candidaților cu:

– studii în marketing;

– studii în domeniul matematicii, analitică, statistică, informatică;

2) Cunoștințe de Excel, Power Point la nivel avansat de utilizator;

3) Cunoașterea fluentă a limbii Române, Rusă și Engleză (scris și verbal);

4) Dorința și abilitatea de a lucra cu cifre și cu o cantitate mare de date.

 

Calități personale:

Responsabilitate, tenacitate, spirit analitic, atenție la detalii, independență  și pro-activitate în îndeplinirea sarcinilor, dorința și capacitatea de a învăța.

 

Condiții:

1) Programul de muncă – full-time și pachet social;

2) Training-uri, formare continuă din contul companiei;

3) Posibilitatea de creștere în carieră (atât din punct de vedere profesional, cât și financiar);

4) Atmosferă productivă și binevoitoare, într-un colectiv sociabil și tânăr.