Acest instrument oferă recomandări cu privire la frecvența sau acoperirea necesară în timpul plasărilor de publicitate, estimează la ce etapă se află campania, furnizează informații despre uzura și reducerea eficienței campaniei, prezice efectul diferitelor niveluri de GRP.
De asemenea, determină care dintre aceste 2 aspecte ale plasării publicitare necesită mai multă atenţie: frecvenţa sau acoperirea.
Beneficii:
- Programul „Brand Impactor” analizează brand-ul dvs., bazându-se pe trei factori-cheie de marketing (categoria de brand, piaţa pentru categoria brandului şi mesajul publicitar al campaniei dvs.)
- În baza datelor obţinute, în dependenţă de etapa de dezvoltare la care se află brandul nostru, suntem capabili de a influenţa în mod direct statutul campaniei de publicitate, în dependenţa de activitatea calendaristică.
- Prezicerea impactului publicității asigură alegerea efectiva a nivelului GRP și distribuirea acestuia în așa mod, încât să îndeplinească obiectivele de vânzare.