AGB Arianna este un program de analiză aprofundată care permite studierea preferințelor telespectatorilor, evaluarea în timp real a vizualizării publicității, precum și eficiența contactului acesteia cu potențialii consumatori. Acest instrument colectează și analizează statisticile oferite de posturile TV și generează date exacte despre cele mai populare emisiuni, evaluează intervalul prime time al posturilor difuzate și permite analizarea vizionării televizorului pe diferite categorii de audiență, divizate pe baza indicatorilor sociali și demografici.
AGB Arianna ne permite să evaluăm activitatea concurenților pe diverse categorii, ținând cont de indicatori, atât la etapa de planificare a campaniei publicitare, cât și la etapa de implementare a acesteia, operând în același timp cu modificările tactice pentru optimizarea procesului de lucru. Datele furnizate de compania AGB reprezintă un element indispensabil pentru piața televiziunii din Moldova, iar prețurile pentru plasarea publicității în cadrul posturilor TV sunt formate pe baza analizei acestor date.
Evaluarea costului final pentru plasarea publicității TV se face, la fel, în baza datelor oferite de AGB.
K2 este un instrument de optimizare strategică folosit eficient în procesul plasării publicităţii TV. K2 reprezintă un program care lucrează cu datele obținute de AGB, furnizate în timp real, și permite o planificare optimă a întregului proces de plasare a publicității TV.
Acesta analizează datele, elaborează scenarii eficiente de campanii, oferind rezultate ale acțiunilor implementate, reduce timpul necesar pentru alegerea opțiunilor potrivite și permite reducerea bugetului pentru plasări, datorită creșterii eficienței.
K2 este un instrument extrem de flexibil, care se adaptează momentan la modificările indicatorilor de piață și oferă cea mai bună soluție pentru dezvoltarea campaniei – un avantaj unic al grupului VivaKi în Moldova.
Citiți mai mult, despre cum utilizăm K2, pentru îmbunătățirea rezultatelor
Instrumentul identifică numărul necesar de apariţii a produsului, în scopul atingerii rezultatelor maxime într-o campanie publicitară.
E utilizat, pentru a determina intervalul optim de frecvență a mesajului publicitar pe durata campaniei de promovare.
Ce informaţie utlizăm: Cunoaşterea şi înţelegerea importanţei a 3 factori: mesajul publicitar, canalele media utiliate și factorii de marketing care sunt direct legaţi de campanie (Informaţie obţinută în baza datelor AGB Moldova, TNS, X Plane) .
Rezultatul: Nivelul de frecvenţă a mesajului (spot video, impresii online, etc) recomandat pentru campania de promovare.