Modificări în structura Vivaki Moldova, parte a Publicis One - Publicis Media Moldova
25253
news-template-default,single,single-news,postid-25253,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro

Modificări în structura Vivaki Moldova, parte a Publicis One

 În scopul îmbunătățirii calității deservirii clienților, la fel și necesității creșterii standardelor și adaptării lor la cerințele globale ale Publicis One, din 1 martie în structura Vivaki Moldova, au loc următoarele modificări:

 

  • Din 1 Martie în grup se instituie o poziție nouă – Vivaki Brand Strategies Head, ce va fi ocupată de Alexandru Zorkin, care până în acest moment a deținut poziția de director al subgrupului de agenții Starcom & MediaVest Moldova. În noua poziție, Alexandru se va ocupa de implementarea standardelor globale Publicis One și va fi responsabil de calitatea elaborării strategiilor de comunicare realizate de agențiile grupului Vivaki Moldova, implementând și controlând eficiența indicatorilor cheie ca rezultat a realizării acestora.

 

  • În contextul transferării lui Alexandru în noua poziție, din 1 Martie, funcția de director al agențiilor Starcom & MediaVest este ocupată de Anastasia Makova. Anastasia e un colaborator nou al echipei Vivaki, și vine din Ucraina, cu o vastă experiență acumulată în agențiile de media din țara vecină, iar ultimii câțiva ani, Anastasia, a condus direcția de dezvoltare new business în cel mai mare sales house din Ucraina, deținând funcția de director planificare strategică media și inovații. Mai multă informație despre experiența Anastasiei puteți afla din biografia ei pe site-ul nostru.

 

  • La fel, din 1 Martie, în grup a fost instituită poziția de Vivaki Digital Head. Aceasta poziție fiind ocupată de Sergiu Cocieru, anterior responsabil de direcția analitică în departamentul de digital al grupului. Obiectivul primordial al lui Sergiu în noua poziție va fi ajustarea expertizei digital Vivaki Moldova la standardele digital Publicis One, inclusiv implementarea noilor cerințe și recomandări în strategiile digital ale clienților Vivaki Moldova.

 

Noi suntem încrezători că aceste modificări ne vor permite ridicarea standardelor de calitate și creșterea eficienței soluțiilor oferite de agențiile grupului Vivaki Moldova cât pentru clienții actuali, la fel și pentru cei potențiali, aducându-le în strictă conformitate cu standardele globale analogice ale Publicis One.

Sperăm că întărirea echipei la nivel de grup, va influența pozitiv posibilitățile grupului la general și fiecărei agenții în particular, oferind mai multe oportunități clienților noștri și va pune în aplicare pe deplin ideologia transformării Publicis Groupe – “The Power of One”

 

Despre Publicis One

 

Publicis One este o companie globală de comunicaţii care îmbină capacităţile şi cunoştinţele agenţiei Publicis Groupe sub un singur acoperiş. Creat cu interesul clienţilor la mijloc, Publicis One recunoaşte nevoia simultană de specializare şi integrare în marketingul din ziua de astăzi. Condus de Jarek Ziebinski, Global CEO, Publicis One operează vizavi de patru Soluţii ale Publicis Groupe: Publicis Communications (Comunicaţii) (Publicis Worldwide cu MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi şi BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, Mediavest | Spark, Optimedia | Blue499), Publicis. Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) şi Publicis Health (Sănătate) (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Cu mai mult de 7500 de angajaţi în 50 de ţări, activitatea Publicis One este răspândită în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia. Suntem uniţi cu ambiţia Publicis Groupe de a oferi clienţilor valoarea „The Power of One”.

 

Despre Publicis Groupe  – The Power of One

 

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] este un lider global în marketing, comunicare şi transformarea afacerilor. Activ în întregul lanţ de valori, de la consultanţă la creare şi executare, Publicis Groupe oferă clienţilor săi un model unificat, fluid, care să le permită accesul la toate uneltele şi cunoştinţele Grupului în întreaga lume. Publicis Groupe este organizat în jurul la patru Soluţii centrale: “Publicis Communications” (Publicis Worldwide with MSLGROUP, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BBH, şi Prodigious), “Publicis Media” (Starcom, Zenith, Mediavest | Spark, şi Optimedia | Blue 449); “Publicis. Sapient”” un fel de platformă globală digitală (Sapient Consulting, SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish) şi Publicis Healthcare. Prezentă în peste 100 de ţări, Grupul angajează peste 77.000 de profesionişti.

www.publicisgroupe.com

Twitter: @PublicisGroupe

Facebook: www.facebook.com/publicisgroupe

LinkedIn: Publicis Groupe

Youtube: PublicisGroupe |Viva la Difference!