Publicis One aduce la cunoştinţă structura Managementului la nivel Regional şi Global - Publicis Media Moldova
24704
news-template-default,single,single-news,postid-24704,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro

Publicis One aduce la cunoştinţă structura Managementului la nivel Regional şi Global

(Paris: 31 martie 2016) Publicis One a adus la cunoştinţă astăzi structura Managementului  acesteia de la nivel Global şi Regional, propus de Jarek Ziebinski, Directorul General Executiv. Publicis One este compania de comunicaţii globale care îmbină capacităţile şi cunoştinţele tuturor brandurilor agenţiei Publicis Groupe sub un singur acoperiş în aproximativ 50 de țări. Cu peste 7500 de angajaţi, activitatea companiei Publicis One este răspândită în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia.

„La începutul acestui an am început o transformare foarte semnificativă a Publicis Groupe care include crearea Publicis One, o nouă întreprindere globală de comunicaţii. De îndată ce ne-am îmbarcat în această călătorie, prima noastră misiune este de a crea o echipă puternică de conducere.” a spus Ziebinski. „Noua echipă Publicis One cuprinde lideri cu experienţă, care reprezintă talentul crème de la crème (dintre cei mai buni) al Publicis Groupe, aducând o experiență diversă, competenţe, stare de spirit antreprenorial şi o abordare de brand agnostic muncii noastre”.

În America Latină, Monica Gadsby a fost numită în calitate de Director General Executiv Regional în timp ce Joseph Piazza a fost numit în calitate de Director Financiar Regional.

În Asia, Nicolas Menat a fost numit în calitate de Director General Executiv Regional şi Ricardo Roces în calitate de Director Financiar Regional.

Pentru asigurări, o atenţie deosebită se acordă tuturor pieţelor din regiunea complexă EMEA – care cuprinde 25 ţări – Johan Parmentier a fost numit în calitate de Director General Executiv Regional pentru Benelux, Misa Lukic a fost însărcinat să conducă Europa Centrală de Est în calitate de Director General Executiv Regional şi Kevin Tromp în calitate de Director General Executiv pentru Africa. Parmentier, Lukic şi Tromp vor fi susţinuţi de David Clark, care a fost numit în calitate de Director Financiar Regional pentru EMEA.

La nivel global de gestionare, Alice McCreath a fost numită în calitate de Director Financiar, Maree Prendergast, în calitate de Şef Departament Recrutare (Talente) şi Karen Lim va deveni Director Comunicaţii.

Toţi conducătorii regionale noi desemnaţi la nivel global şi regional a Publicis One sunt deja în funcţiile lor noi şi sunt pe deplin implicaţi în activitatea pieţelor lor respective.

Maurice Lévy, Preşedintele şi Directorul General Executiv, Publicis Groupe a declarat, „Publicis One este în totalitate o nouă abordare pe piaţă care vine cu soluţii de la început până la sfârşit. Sunt convins că sub conducerea Dlui. Jarek Ziebinski, Publicis One va oferi tot ce este mai bun clienţilor noştri, va atrage cele mai bune talente şi va oferi oportunităţi mari pentru carieră de a fi cea mai mare agenţie în fiecare piaţă. Am mare încredere în echipa aleasă de Jarek.”

 

––––––––––––––––––– SFÂRŞIT ––––––––––––––––

 

Contact: Karen Lim (Mobil + 65 9272 2359) E-mail: karen.lim@publicisone.com

 

Despre Publicis One

Publicis One este o întreprindere globală de comunicaţii care îmbină capacităţile şi cunoştinţele agenţiei Publicis Groupe sub un singur acoperiş. Creat cu interesul clienţilor la mijloc, Publicis One recunoaşte nevoia simultană de specializare şi integrare în marketingul din ziua de astăzi. Condus de Jarek Ziebinski, Global CEO, Publicis One operează vizavi de patru Soluţii ale Publicis Groupe: Publicis Communications (Comunicaţii) (Publicis Worldwide cu MSLGROUP, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi şi BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, Mediavest | Spark, Optimedia | Blue499), Publicis. Sapient (SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish, Sapient Consulting) şi Publicis Health (Sănătate) (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Cu mai mult de 7500 de angajaţi în 50 de ţări, activitatea Publicis One este răspândită în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia. Suntem uniţi cu ambiţia Publicis Groupe de a oferi clienţilor valoarea „Puterii unui singur”.

 

Despre Publicis One  – Puterea unuia singur

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] este un lider global în marketing, comunicare şi transformarea afacerilor. Activ în întregul lanţ de valori, de la consultanţă la creare şi executare, Publicis Groupe oferă clienţilor săi un model unificat, fluid, care să le permită accesul la toate uneltele şi cunoştinţele Grupului în întreaga lume. Publicis Groupe este organizat în jurul la patru Soluţii centrale: “Publicis Communications” (Publicis Worldwide with MSLGROUP, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BBH, şi Prodigious), “Publicis Media” (Starcom, Zenith, Mediavest | Spark, şi Optimedia | Blue 449); “Publicis. Sapient”” un fel de platformă globală digitală (Sapient Consulting, SapientNitro, DigitasLBi, Razorfish) şi Publicis Healthcare. Prezentă în peste 100 de ţări, Grupul angajează peste 77.000 de profesionişti.

 

MONICA GADSBY

Director General Executiv, America Latină

Publicis One

Cu o experienţă în publicitate de 28 de ani pe pieţele Multiculturale ale Statelor Unite şi Americii Latine, Monica este văzută ca un deschizător de drumuri în diversitatea de marketing – a început şi a dezvoltat două agenţii multiculturale americane astăzi de top, Tapestry and 42 Degrees. În ultimii şase ani, Monica a dublat veniturile Starcom Mediavest Group în America Latină în acelaşi timp direcţionând cu succes compania să se concentreze pe digital, date şi conţinut. Cu o vastă experienţă de lucru cu clienţii de mai multe naționalități dintr-o varietate de ţări, posedă o înţelegere unică a asemănărilor şi diferenţelor care definesc fiecare ţară a Americii Latine, precum şi diferite grupuri etnice, care alcătuiesc noua minoritate în Statele Unite ale Americii. Succesele sale au condus-o la numeroase recunoaşteri pe parcursul anilor inclusiv 2013 People en Espanol’s 50 Most Powerful Women (Cele Mai Puternice femei) |2011 ADCOLOR Legend | 2011 Broadcasting & Cable Hispanic Television Lifetime Achievement | 2009 Cannes Media Jury | 2005 Mediaweek All-Star | 2004 AdAge Media Maven | 2004 Crain Chicago Busines’ 100 Most Powerful Women| 2003 Vanidades Top 40 Hispanic Women.

 

JOSEPH PIAZZA

Director Financiar, America Latină

Publicis One

Iosif şi-a început cariera sa de finanţe în publicitate în cadrul agenţiilor IPG inclusiv McCann-Erickson şi Initiative Media. În ultimii unsprezece ani, el a fost la agenţiile Publicis Groupe, inclusiv ZenithOptimedia, SMG şi Vivaki, unde a lucrat considerabil cu pieţele din America Latină. Joseph aduce cu el o profundă înţelegere a diferitor entităţi în cadrul Publicis Groupe, precum şi cunoştinţe profunde a pieţelor din America Latină.  În rolul său actual de Director Financiar, SMG şi ZenithOptimedia în cadrul Vivaki, el supervizează toate funcţiile financiare pentru ambele branduri Publicis Groupe de mass-media din America Latină, unde s-a concentrat pe strategiile privind gestionarea costului şi a veniturilor. Un rezultat se reflectă în creşterea veniturilor Vivaki cu 30%, cu marja de creştere de 400 puncte în ultimii trei ani.

 

NICOLAS MENAT

Director Financiar, Asia

Publicis One

Nicolas aduce cu el o experienţă de 29 de ani în publicitate în Paris, Chicago, Frankfurt şi Tokyo unde a lucrat cu o gamă largă de clienţi internaţionali, inclusiv Phillip Morris, Procter & Gamble, McDonald’s, Kellog’s, Diageo printre altele. În 2007, a fost numit în rolul său actual de Preşedinte, director reprezentativ a Beacon în Tokyo, agenţia lider multinaţională de comunicaţii din Japonia în ziua de astăzi. Sub conducerea sa, Beacon a demonstrat o creştere semnificativă în ultimii 9 ani într-o piaţă dezvoltată şi tot mai grea. Structura organizatorică a lui Beacon, care reunește împreună publicitate, design, digital, social, mass-media, cumpărător și capabilități din experienţă este un model care a elaborat cu succes și unul care este cel mai identic cu Publicis One. Această abordare a permis Beacon de a crea idei cu adevărat inovatoare, care trec dincolo de campanii, oferind o muncă câştigătoare de premii şi un ROI excepțional pentru clienți. Beacon este, de asemenea, una dintre agențiile cele mai creative din Japonia, recunoașterile sale la show-uri prestigioase creative cu premii ce includ Promo / Activation Grand Prix’s at Cannes Lions, ‚Grand Prix in Roots Lotus’ at Adfest, Grand Prix at The Cup, printre multe altele premii la Spikes Asia, Festivalul de la New York, The One Show.

 

RICARDO ROCES

Director Financiar, Asia,

Publicis One

Cel mai recent în calitate de Director Financiar Regional, MSL Group Asia Pacific, Ricardo are o experienţă în publicitate, în companii media şi comunicaţii mai mult de 15 ani. Cu un palmares dovedit de soluţii şi operaţiuni de optimizare de afaceri şi conducere eficienţă, creşterea veniturilor şi îmbunătăţirea profitului, el are experienţă în dezvoltarea şi punerea în aplicare a controalelor financiare pentru operaţiunile globale. În plus, el este, de asemenea, bine versat în conducerile de schimbare şi integrare a noilor achiziţii. Călătoria lui Ricardo cu Publicis Groupe a început în 2004 când s-a alăturat Masius în New York în calitate de Manager de afaceri.  În 2006, el sa alăturat echipei MSL în New York în calitate Director Raportare Finanţe şi a fost avansat la funcţia de Controler la nivel mondial în 2008.  În 2011, el s-a mutat în Singapore pentru a prelua unul din funcţiile de CFO Regional pentru MSL Group Asia Pacific.  

 

JOHAN PARMENTIER,

Director General Executiv, Benelux

Publicis One

Johan, a crescut într-o familie de antreprenori, are mai mult de două decenii de experiență în publicitate și este pasionat de ideile mari construite pe perspective inteligente. Urmând un an de inspiraţie la TBWA Bruxelles, care a coincis cu ascensiunea carierei creatoare bine-cunoscut, Erik Vervroegen, el s-a alăturat Andre Duval şi Guillaume Van der Stighelen to kickstart Duval Guillaume. Pe parcursul a 12 ani, el a dirijat noi eforturi de afaceri și a condus echipele de cotabili a clienților naționali și internaționali, inclusiv Hyundai, Stella Artois, Kriek Belle-Vue şi Coca Cola. În 2005, Johan s-a alăturat Consiliului Duval Guillaume și în 2008,  a preluat rolul de Asociat Director Executiv al Publicis Bruxelles. Din 2011 a devenit Director General la Publicis Bruxelles, în același an a fost selectată ca Agenţia Anului la Premiile de Merit Anuale Organizate de Media Marketing. Doi ani mai târziu, el a fost promovat în calitate de CEO supraveghind atât Publicis şi Leo Burnett Bruxelles, unde a implementat cu succes organizația cu mai multe uși, a poziționat operațiunea 120+ FTE, cu o creștere de două cifre. Sub conducerea lui, agenția a primit de asemenea, mai multe premii creative internaționale. Johan este de origine Belgian și este căsătorit, cu două fiice. Cunoscător de limba Flamandă ca limba sa maternă, el cunoaşte, de asemenea, fluent Franceză și Engleză.

 

MISA LUKIC,

Director General Executiv, Europa Centrală şi de Est

Publicis One

Misa Lukic, în prezent Președinte al consiliului de administrație al grupului Publicis Serbia, cuprinzând Leo Burnett, Saatchi & Saatchi şi Publicis, a fost numit CEO, Publicis One Europa Centrală și de Est. De-a lungul carierei Misa, care include 23 de ani în funcții de conducere, a condus cu succes cinci agenții de comunicare de marketing în Europa de Est și Orientul Mijlociu. Ca unul dintre cei mai importanți lideri din industria comunicațiilor de marketing din Serbia și Europa de Sud-Est, a fost CEO pentru Regiunea Balcanică pentru două rețele de agenție – Saatchi & Saatchi (din 1997 până la 1999) și Leo Burnett (din 2000 până la 2010) . Misa a fost de asemenea un rol important în succesul Leo Burnett in Serbia – 7 ani de creștere consecutivă. Ca rezultat al conducerii sale, agențiile pe care le-a condus au fost premiate la festivaluri de conducere creative din întreaga lume, inclusiv Cresta, Eurobest, EACA, Cannes Lions, EPICA Noscow Red Apple, Golden Drum (Cea mai bună agenţie din regiunea Adriatică). Misa este, de asemenea, cel mai tânăr laureat al Premiului Life Achievement (UEPS); câștigătorul Marketing Person of the Year (Omul Marketingului) Serbia 2010 (World of Marketing);Leader in Creative Thinking in Serbia ( Lider în Gândirea Creativă în Serbia), 2013; Top 100 most successful Managers in Serbia (100 cei mai de succes manageri din Serbia) (2009) și Top 100 Business Leaders of the South-East-Europe (100 Lideri de Afaceri din Europa de Sud-Est) – Summit-100 (2011/2014).

 

KEVIN TROMP

Director General Executiv – Africa

Publicis One

Prin naştere Sud-african, Kevin a lucrat la nivel internaţional pentru ultimii 20 de ani pe mai multe continente pentru Publicis Groupe. El a organizat rolurile de management ale agenţiei în Statele Unite şi Asia, şi în prezent gestionează Publicis Africa Group în Africa – cu responsabilităţi de conducere pentru agenţiile de peste 35 de ţări. Kevin a lucrat la un nivel superior cu clienţi multe-naționali de mare valoare în numeroase categorii de afaceri, inclusiv bunuri ambalate, companiile aeriene, auto, tehnologie, şi are o calificare largă bazată pe multi disciplină stabilită cu o puternică strategie şi orientare digitală. Kevin este absolvent în afaceri la Universitatea din Johannesburg cu calificare post-universitară în administrarea afacerilor la Universitatea din Witwatersrand.

 

DAVID CLARK,

Director Financiar, EMEA

Publicis One

Cu o educaţie primită la Cambridge, David are o carieră interesantă, diversă şi plină de succes în finanţe în diverse industrii şi în unele dintre companiile de top din lume, care a inclus Price Waterhouse (cunoscut în prezent ca PricewaterhouseCoopers), KPMG, Tate & Lyle PLC şi Fox Kids Europe NV / Jetix Europe NV / Walt Disney Company.  El sa alăturat grupului Publicis în 2005 ca Director Financiar Regional mass-media și a continuat prin avansarea în funcţia de Director Financiar Regional Vivaki pentru EMEA. În 2013, el a fost numit în funcţia sa actuală CFO pentru EMEA SMG. Realizările sale cheie la SMG include livrarea creşterii regiunea EMEA la multiplu rate de piaţă printr-o combinaţie puternică de marjă de exploatare; crearea şi livrarea de planuri financiare împreună cu strategiile operaţionale şi obiectivele de performanţă corporative; investiţiile de management ale costului în transformarea afacerilor în timpul livrării marjei de exploatare şi îmbunătăţirea continuă a colectării de numerar. David este de asemenea implicat activ în gestionarea conturilor cheie ale clienților prin termeni comerciali, negocierea contractelor, respectarea unui contract ca menținerea relației cu achiziţiile clientului.

 

ALICE MCCREATH

Director Financiar Global

Publicis One

Cu o experienţă în domeniul financiar 26 de ani, Alice a petrecut etapele timpurii ale carierei sale la agențiile de creație, inclusiv Saatchi & Saatchi din Londra si Agency.com. La ambele agenţii, ea a câștigat experiență de primă mână cu liderii unei agenții în contracte cu clienții și remunerare, planificarea financiară, prognoză și procesul de raportare, în numerar și managementul capitalului de lucru precum și furnizarea de consultanță de management cu privire la toate aspectele financiare. S-a mutat la Paris, în 2002, pentru a se alătura Publicis Groupe. Pentru mai mult de 10 ani, ea a progresat prin grade în cadrul echipei de finanțe, unde a lucrat îndeaproape cu membrii cheie ai echipei Publicis Groupe în diferite funcții financiare pentru a sprijini dezvoltarea Grupului. În prezent, în calitate de Director de optimizare a afacerilor la Publicis Groupe, Alice este însărcinată cu îmbunătățirea performanței entităților care au performanțe reduse și punerea în aplicare a simplificării juridice și structurale pentru acestea.

 

MAREE PRENDERGAST

Şef Global  Departament Recrutare (Talente)

Publicis One

După ce a trăit în Coreea de Sud, Thailanda, Indonezia, Australia și SUA, Maree posedă o adevărată perspectivă globală, care este deosebit de important pentru lumea în care operăm în prezent. O resursă umană profesionistă cu o experiență 18 ani între  angajament permanent de resurse umane și unele dintre cele mai recunoscute companii de consultanță în resurse umane din lume – în spatele ei, Maree aduce o perspectivă completă din ambele părți ale monedei la rolul pe care îl joacă. În prezent, ea este membru al echipei executive a MSLGroup America de Nord responsabil pentru funcția de resurse umane, gestionând o echipe din 19 din cele13 birouri din America de Nord. Munca ei a cronometrat multe succese pe frontul de resurse umane talentate pentru agenție, inclusiv o îmbunătățire de la an la an participarea la sondajul la nivel mondial din America de Nord privind angajatul și performanţa crescută de management în conformitate cu 85% în 2015. Din octombrie 2015, de asemenea, raportează la CEO Global responsabil pentru, în colaborare cu EVP, Talent & Business Transformation at Publicis Worldwide (PWW), asigurând că programele de recrutare de talente la nivel mondial sunt integrate cu succes între ambele MSLGROUP şi Marci PWW.

 

KAREN LIM

Director Global Comunicaţii

Publicis One

Cu o experienţă în marketing şi comunicare  de 14 ani, Karen a petrecut cea mai mare parte a carierei sale specializându-se în domeniul comunicațiilor pentru rețelele agențiilor de publicitate, inclusiv Ogilvy & Mather (Singapore), McCann Worldgroup (ASEAN) și Leo Burnett (Asia-Pacific). În funcţia sa actuală de la Leo Burnett, supraveghează reputația și comunicațiile pentru rețeaua din Asia Pacific, peste 24 de orașe. Prin raportarea directă președintelui regional și directorul general, ea se bazează din Singapore și lucrează în strânsă colaborare cu liderii birourilor locale pentru a conduce o vizibilitate și o publicitate pozitivă pentru marca Leo Burnett la nivel local și regional. Ca un impact direct a muncii sale, Leo Burnett Asia Pacific a fost numele nr.2 din „cea mai admirată agenţie de creaţie” de lideri din industrie dintre marketing şi agenţii APAC în Sondajul Campania din Asia  din 2014. Rețeaua a fost, de asemenea, numită top 2 Rețeaua Creativă (APAC) în Campania Agenția Premiile Anului 2015 din Asia – câștigătoare față de concurenții săi semnificativi.