Nescafè 3in1 – campanie Before&After
Brand – Nescafè 3in1;
Scopuri:
– Suport de lansare a unui nou design de ambalaj a Nescafè 3in1 ( având în vedere bugetul limitat)
– Implicarea tinerilor și a auditoriului țintă activ
– Suportul mesajului comunicat pentru brand despre ”Stil de viață activ”
Media Channels: Digital, OOH
Descriere:
Ideea generală a campaniei – un concurs de fotografie, cei interesați trebuie să încarce o fotografie pe Instagram cu #after3in1. Fotografiile trebuie să explice cum Nescafè 3in1 inspiră tinerii sa facă lucruri mari.
Exemplu:
Fotografiile participanților au apărut pe pagina de destinație a site-ului partenerului local (locals.md) și pe pagina de facebook Nescafè 3in1. În plus, concursul a fost promovat pe pagina de facebook și pe locals.md. În decurs de o lună, au fost 93 de prezentări la concurs. 3 câștigători au fost selectați de Client, din Top 10 prezentări votate.
Prin urmare, l-am adus în off-line pentru a acumula cât mai multe vizualizări – câștigătorii au fost re-filmați, iar fotografiile lor au fost expuse ulterior pe panouri publicitare.
Rezultate:
1) 9.79k vizitatori
2) 93 participanți
3) 4.54 voturi
4) 28 distribuiri
5) TOTAL RCH ≈40%