Cum să creezi conținut atrăgător - VivaKi Moldova
25172
post-template-default,single,single-post,postid-25172,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro

Cum să creezi conținut atrăgător

Știați că pe rețelele de socializare un utilizator are nevoie doar de 8 secunde ca să decidă dacă va continua să citească o postare sau nu?

În acest articol vă vom împărtăși câteva idei despre cum să creezi content atrăgător, care va fi pe placul publicului și va contribui la creșterea paginii pe rețelele de socializare.

Pentru început, este necesar să explicăm ce conținut poate fi considerat bun.

Un conținut bun este ușor distribuit – publicul vrea să-l distribuie, și e de menționat că factorul uman face diferența, nu tehnologiile. Propuneți publicului dumneavoastră ceea ce ei vor dori să arate prietenilor și scopul va fi atins. Astfel de publicații pot fi considerate video-urile atrăgătoare, imaginile colorate, subiectele tabu care sunt discutate pe larg. Cu cât este mai interesant modul de prezentare al informației, cu atât mai mult timp veți menține cititorul de pagină.

Pentru a atinge un astfel de rezultat, trebuie să se acorde atenție tuturor componentelor postării.

Unu – tema.

Fiți imprevizibili. De obicei, oamenii încearcă într-o serie de postări să dezvolte la maxim tema, publicând content adițional. Această metodă creează efect de monotonie și cel mai probabil, la a 2-a a 3-a postare, cititorul se va plictisi, considerând că nu va mai află nimic nou. Pentru a evita acest lucru, este necesar să abordăm tema din diferite perspective, uneori neașteptate, sau cu alte cuvinte – a aduce ceva nou în ceva ordinar. Cu astfel de informație este cu mult mai ușor să interesăm cititorul și să stabilim o comunicare cu acesta.

Doi – textul.

Scrieți mai simplu și prezentați informația mai general. Pentru a scrie un text interesant, care va fi citit, pentru început este necesar să vă documentați asupra subiectului.  Acest lucru va ajuta să vă expuneți gândurile maxim de simplu, scurt și pe înțeles. Un exemplu bun pot fi meme-urile, care transmit mesajul rapid și sunt ușor de memorizat.

Trei – actualitatea postării.

Fiți în trend! Este foarte important să fiți la curent cu cele mai noi tendințe. Postările despre trend-uri, nu trebuie să fie lungi, însă în același timp trebuie să fie în legătură cu ceea ce se promovează pe pagină. Astfel de postări vor obține destul de multe distribuiri, deoarece acestea reprezintă noutăți pe care oamenii vor dori să le arate prietenilor.

Patru – vizual.

Cât de des opriți scrolling-ul newsfeed-ului în rețelele de socializare, pentru a analiza mai atent conținutul? Cu siguranță nu la fiecare publicație. De design-ul postării depinde dacă cititorul se va opri pentru a vedea postarea. Acum, cititorul are nevoie de doar 8 secunde pentru a decide dacă va citi sau nu. Dat fiind faptul că pentru a interesa cititorul avem la dispoziție foarte puțin timp, este necesar să se aleagă cu atenție conținutul și design-ul postării. Cea mai evidentă metodă este provocarea emoțiilor. Cercetați portretul publicului țintă – ceea ce îi place, la ce reacționează. Umorul și frica sunt principalele declanșatoare de emoții. Utilizați-le pentru a primi mai multe like-uri și distribuiri.

Acum, o dată ce am înțeles cum să realizăm postări bune și interesante, este necesar să planificăm frecvența postărilor și raportul acestora.

Nu se recomandă publicarea mai multor postări destinate vânzărilor. Veți transforma pagina într-o broșură primitivă care împotriva voinței clientului nimerește la el în pachet atunci când face cumpărături. Nu veți atrage auditoriul dacă tot conținutul paginii va fi dedicat produsului. Este necesar să introduceți publicații interactive, care vor crea un interactiv și interesant pe pagină. Anume aceste persoane pe viitor vor cumpăra produsul. Acest efect poate fi obținut prin intermediul sondajelor interactive, mini-jocurilor, graficelor și video-urilor.  Încercați să comunicați cititorilor cine sunteți, care este părerea Dvs., istoria de succes.  Puteți deveni lideri de opinie, la care cititorul va apela în viitor. În cazul în care nu dispuneți de un astfel volum de informație și doar ați început să fiți prezenți pe rețelele de socializare, puteți genera content colectat de pe internet. La fel, un exemplu bun de content pot fi interviurile cu experții din domeniu. Cu ajutorul unui sondaj interactiv, identificați un ansamblu de teme, interesante pentru cititor și discutați-le cu un expert, sau pentru a evita subiectivismul, adresați-vă la mai mulți. Acest tip de content, fără îndoială, va fi pe placul cititorilor, pentru că ei de fapt sunt cei ce îl creează, iar voi sunteți cei care îi ajută să cunoască ceea ce își doresc.

Cel mai important este să păstrați unicitatea.

Fiți cât mai diferiți, simpli și imprevizibili. Bazați-vă pe ceea ce astăzi v-am comunicat și generați conținut pentru paginile Dvs. Folosiți creativitatea la maxim, experimentați și întrebați publicul: „Vă place ceea ce facem pentru voi?”.

Surse:

https://geniusmarketing.me/lab/5-sposobov-bystro-sozdavat-kontent-dlya-bloga-dazhe-esli-vy-nenavidite-pisat/

https://blog.amplifr.com/ru/kak-pisat-tseplyayuschiy-kontent/