Noi am lansat PROGRAMMATIC - Publicis Media Moldova
24790
post-template-default,single,single-post,postid-24790,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro

Noi am lansat PROGRAMMATIC

In Iunie Vivaki prin diviziunea sa digital – Digital Lab, a lansat prima campanie programmatic. Aceasta a fost posibil datorita semnarii unui acord cu Double Click de la Google (care este utilizat ca platforma de lansare si planificare campanii programmatic – DSP).

1 500 000 000 Vizualizari disponibile pe Moldova

Colaborarea cu Double Click a deschis accesul la inventarul (banerele) Yahoo si Microsoft (si nu doar) si Vivaki are posibilitatea sa plaseze publicitate chiar si in Skype (mai jos o imagine cu banerul plasat in Skype).

programmatic-moldova-vivaki

Chiar dupa prima campanie, noi deja am reusit sa imbunatatim rezultatul campaniilor de display ale Clientilor (comparat cu GDN). CPM (cost per 1 000 afisari) – fiind optimizat cu 50% si CPC (cost per click), cu aproximativ 20%. La fel pentru campaniile video online (Video True View), noi am obtinut o optimizare de CPV (cost per vizualizare) de 50%, comparat cu lansarea unei campanii video prin AdWords.

Lansarea campaniilor Programmatic prin Double Click, ofera Vivaki oportunitatea pentru o targetare mai precisa in livrarea campaniilor Clientilor, ce sigur va duce la sporirea calitatii acesteia si rezultate finale mai bune.

Daca vreai sa stii mai mult despre aceasta posibilitate pentru tine si business-ul tau, lasa-ne un mesaj, noi cu placere te vom contacta si iti vom da toate detaliile.