Sponsorship and product placements programs
22562
case-study-2-template-default,single,single-case-study-2,postid-22562,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro

Programe de sponsorizări și plasare de produs

Branduri: Jacobs, Барнi, Oriflame

Descriere: Agenția Starcom colaborează cu toate posturile TV locale și internaționale care sunt difuzate în Republica Moldova.  Acest avantaj permite agenţiei să implementeze cu succes diverse programe de sponsorizare și plasare de produse în cadrul acestor posturi, oferind preţuri flexibile şi avantajoase pentru client.

Programe de sponsorizare implementate:

  • Plasarea brandului Barni în cadrul emisiunii pentru părinți „Școala doctorului Komarovski”, difuzată de postul STS Mega.
  • Programul de sponsorizare și plasare de produse pentru brandurile Dirol și Oriflame în cadrul concursului televizat „Fabrica de Staruri 3”, difuzat de posturile locale Prime și 2Plus.
  • Emisiunea „Prima Oră” difuzată de postul Prime în cadrul căreia este implementat un program de sponsorizare pentru brandul Jacobs. Pe lângă plasarea de produs, a fost realizat şi brandingul integral al platoului emisiunii. Un proiect similar a fost implementat și în cadrul emisiunii „Utro na STS” difuzată de postul STS Mega.
  • Proiecte similare celor precedente au fost implementate pentru brandul Oriflame în cadrul emisiunii „Deșteptarea” difuzată de postul JurnalTV, unde în fiecare ediție au fost incluse și reportaje comerciale cu plasare de produs.