Analiza pieței de publicitate din Moldova pentru anul 2016 - Publicis Media Moldova
25338
post-template-default,single,single-post,postid-25338,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro

Analiza pieței de publicitate din Moldova pentru anul 2016

A devenit deja o tradiție ca în fiecare an, agenția Vivaki să prezinte analiza pieței media din Republica Moldova. În următoarea prezentare veți putea găsi tendințele din industria noastră media pentru cel puțin ultimii 5 ani, dar și primele prognoze din domeniul media pentru anul 2017.

Informațiile și comentariile oferite contribuie la compararea și evaluarea cheltuielilor de consum și de publicitate în segmentele media, cum ar fi TV, internet, publicitatea outdoor și presa (publicațiile săptămânale și lunare). Prezentarea conține o mulțime de informații utile – consumul media, evaluarea financiară a pieței, analiza concurenților și principalii jucători, care vând publicitate (site-uri web, canale TV, radio, etc.), dinamica inflației, sezonalitatea și multe altele.

2016 nu a fost cel mai ușor an, atât din punct de vedere economic, cât și din perspectiva industriei media. Astăzi, însă, putem afirma cu încredere că pronosticurile pentru anul 2017 arată mult mai optimist.

Urmăriți prezentare, vom fi bucuroși să discutăm cu voi descrierea examinării noastre, cum tendintele și comportamentele schimbătoare a consumatorului influențează asupra afacerii tale.

Ne puteți contacta oricând!