Scopul comunicării: Pe baza subiectului din noul spot publicitar Jockey – «Regizorul», creșterea loialității față de brand, mărirea cunoașterii campaniei publicitare și consolidarea noii poziționări a brandului Jockey în rândul clienților actuali.
Decizia Agenției: Pe baza analizei efectuate, a fost identificată soluția de implicare a clientului într-un proiect de sponsorizare și plasare de produs în cadrul unei emisiuni la tema “film”, deoarece anume această opțiune permitea transmiterea noilor valori ale brandului (luând în calcul și tema spotului publicitar), consolidarea imaginii, mărirea loialității și încrederii potențialilor clienți.
Deoarece la acel moment în Moldova nu existau programe ce ar corespunde parametrilor și indicatorilor necesari, Agenția a început totul de la zero, recomandând să fie creată o emisiune nouă, ce corespunde noului concept al spotului și brandului Jockey și luând decizia de a plasa emisiunea pe postul TV cu cei mai buni indicatori pe grupul țintă. Ca rezultat, a fost lansată emisiunea «СТС МЕГА ХИТ», a cărei linie de subiect a devenit sloganul «Jockey – începe vizionarea filmului la CTC cu o cafea bună»
Descrierea emisiunii: «СТС МЕГА ХИТ» – un program cu durată de 3-4 minute, în care prezentatoarea într-o manieră interesantă prezintă filmul săptămânii (la finalul emisiunii avea loc difuzarea filmului discutat). Toate filmele ce urmau a fi difuzate, anterior se selectau și discutau cu clientul, o condiție obligatorie fiind rating-ul acestora pe Kinopoisk, nu mai mic de 7.