«СТС МЕГА ХИТ» - un proiect de sponsorizare cu integrarea brandului "Jockey" - Publicis Media Moldova
22565
case-study-3-template-default,single,single-case-study-3,postid-22565,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.9,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive,ro

«СТС МЕГА ХИТ» – un proiect de sponsorizare cu integrarea brandului „Jockey”

Scopul comunicării: Pe baza subiectului din noul spot publicitar Jockey – «Regizorul», creșterea loialității față de brand, mărirea cunoașterii campaniei publicitare și consolidarea noii poziționări a brandului Jockey în rândul clienților actuali.

Decizia Agenției: Pe baza analizei efectuate, a fost identificată soluția de implicare a clientului într-un proiect de sponsorizare și plasare de produs în cadrul unei emisiuni la tema “film”, deoarece anume această opțiune permitea transmiterea noilor valori ale brandului (luând în calcul și tema spotului publicitar), consolidarea imaginii, mărirea loialității și încrederii potențialilor clienți.

Deoarece la acel moment în Moldova nu existau programe ce ar corespunde parametrilor și indicatorilor necesari, Agenția a început totul de la zero, recomandând să fie creată o emisiune nouă, ce corespunde noului concept al spotului și brandului Jockey și luând decizia de a plasa emisiunea pe postul TV cu cei mai buni indicatori pe grupul țintă. Ca rezultat, a fost lansată emisiunea «СТС МЕГА ХИТ», a cărei linie de subiect a devenit sloganul «Jockey – începe vizionarea filmului la CTC cu o cafea bună»

Descrierea emisiunii: «СТС МЕГА ХИТ» – un program cu durată de 3-4 minute, în care prezentatoarea într-o manieră interesantă prezintă filmul săptămânii (la finalul emisiunii avea loc difuzarea filmului discutat). Toate filmele ce urmau a fi difuzate, anterior se selectau și discutau cu clientul, o condiție obligatorie fiind rating-ul acestora pe Kinopoisk, nu mai mic de 7.

Plasarea de produs în cadrul emisiunii nu s-a limitat doar la spoturile de sponsorizare «Jockey», dar și prezența printr-un format inovativ pentru Moldova – prezentarea produsului ca element 3D dinamic în cadrul emisiunii – un bob de cafea ce se transformă într-un borcan de cafea „Jockey”.

Deoarece proiectul a fost conceput de la zero și nu a fost posibilă prognozarea rezultatelor înainte de lansarea proiectului în baza câtorva date istorice, a fost necesar de a  analiza minuțios și de a garanta eficiența proiectului din punct de vedere al raitingurilor vizionării emisiunii și al acoperirii publicului necesar. Prin urmare, premierele programului «CTC MEGA HIT» au fost promovate activ printr-un nou format inovativ pentru Moldova – «Doublebox» cu durata de 30 de secunde, cu integrarea brandului „Jockey”.

Rezultate:  Reach-ul mediu lunar pentru emisiunea de 4 minute, a constituit 27% (mai mult de 170 mii persoane) din grupul țintă, iar reach-ul pe sfârșit de an – 61% (mai mult de 450 de mii persoane). Acești indicatori, împreună cu activitatea lineară a brandului, au dus la creșterea cunoașterii cu 4%, creșterea consumului și preferința pentru brand cu 3% și 2%, respectiv. Scopul loialității și consolidării poziționării noi a brandului Jockey în rândul consumatorilor curenți a fost atins.